Helg igen :-)

Igår va Frida, Björn, Johan & Evelina här:-) Vi åt tacos o umgicks:-) Frida & Björn åkte hem vid ett. Johan & Evelina åkte iväg vid tolv, sen kom dem tillbaka vid halv två. Så då spelade vi "neger & president", såå skoj de var:-D Dem gick hem vid 4. Så jag trodde inte att jag skulle få sova så länge för Melissa skulle vakna o vilja ha mat, men jag vakna vid 10 o då sov hon fortf. Så jag låg kvar i sängen tills 11 när hon vaknade :-O

Nu sitter jag o vet inte riktigt vad jag ska hitta på, vi ska ju inte åka ut till kimstad förrän i em.. Kanske skulle "stila" upp min blogg lite, så den blir fin som Fridas(http://friedtjuna.blogg.se/) :-D
Men jag är ju så värdelös på sånt där, men får fundera på saken :-)

Nehe nu ska jag ta o leta på youtube efter ett klipp från " so you think you can dance" som jag vill visa Jonas...
Fuskigt att andra kan dansa så himla bra och jag inte kan dansa alls(ja tryckare förstås men de räknas inte:-P) :-(

Ha de!!

Kommentarer
Postat av: Frida

hehe tack :)

inte för att jag tycker min är så fin då, lite nöjd är jag ju förstås..

men jag kan bättre :P

2009-12-12 @ 22:39:14
URL: http://friedtjuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0