Inbrott!!!!!

Vakna klockan 6:20 av att Jonas tele ringde, först tänkte jag "va e de för en idiot som ringer så dags", men sen hör jag Jonas säga: "Naej, va faan, okej jag kommer"..
Då var de Björn som ringde för att säga att någon har slagit in lilla bakrutan på våran bil :-O Så Jonas gick ner för att kolla vad dem tagit för nåt.
Dem har tagit vår stereo, med USB minne & digitalkameran som låg i mittkonsolen :-@

Om man inte har råd att köpa en stereo så får man väl vara utan?, nehej då då bryter man sig in i första bästa bil o tar deras :-@ Blir såååå arg!!!, Va faan ska de va bra för?! Folk behöver lära sig att se skillnad på ditt o mitt!!!!

                                
Så onödigt!!!                                                                   VA FAAAAN!!!


Kommentarer
Postat av: johanna

Jävla idioter!!!!

2009-12-17 @ 15:41:12
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0