Ny look på bloggen:-D

Såååå fin min blogg är nu :-D TACK Frida:-D
Och finare kommer den att bli bara jag får tålamod o tid(mest tåladmod) att sätta mig o kolla lite se om man fattar nåt :-P


Just nu sitter jag ensam hemma(lr ja barnen är ju hemma så klart men sovandes), Jonas är ute o sladdar...
Wiiiieeee äntligen snö!!!!

Jag funderar på att gå o lägga mig snart, är rätt trött efter dagens "arbetande"...
Jag har städat hela lgh:n idag, INKL: BALKONGEN :-O Så nu är de såå fint här hemma så, eller de va, tills Atlaz va här:-P Jag förstår inte hur hunden kan fälla så mkt, ÅRET OM!!! Men söt är han iaf ;-)


Nehe nu ska jag ut o blossa o forts övervägs om de e sovdags:-P

HA DE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha ser nu att jag glömt att ta bort texten som du själv lagt dit, som fortfarande syns på headern :P

men det är jätte svårt till en början o fatta designen, men när man väl fattar så flyter det på :)



nää min hund borde vara naken vid det här laget! haha :)

2009-12-15 @ 23:55:52
URL: http://friedtjuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0