Onsdag!

På förmiddagen var Maria & Elias här, riktigt trevligt, men vi måste börja ses oftare :-)
 Maria ville inte vara med på kort så hon gömde sig bakom Elias :-P


Sen vid 13 kom Johanna o lämnade Linnéa för jag skulle vara barnvakt:-) Så de blev matning varannan timme:-P
Straxt efter att Johanna åkt så kom Frida hit :-D Hon va kvar tills typ 17, då kom Björn o hämta henne:-P
Runt 18 kom Jonas hem, han hade köpt med sig mat från donken*mums* :-p
Jag lämnade Jonas med dem två bebisarna en stund o åkte o handla lite fikabröd som vi skulle ha när Johanna & Aldén kom:-P Da bejbis hade uppfört sig exemplariskt hela dan o de har inte vart några problem att se efter Linnèa, men när jag åkte hemifrån då började båda gnälla så Jonas hade fullt upp:-p

Johanna & Aldén kom vid straxt efter 20, så då blev de fika o lite skitsnack, dem åkte hem vid 23..
Trevligt trevligt:-D

Bjuder på lite bilder från dagen :-)

 Linnéa leker i babygymmet........

 Melissa & Linnéa, friends 4-ever.. (ja om jag o Johanna får bestämma:-P)

Nehe ta o väcka Wille, skriver straxt ett inlägg till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0