A little update!

Jag har haft en riktigt trevlig helg :-)

I fredags så var svärföräldrarna & min älskade putting här, vi bjöd på middag.. Så de blev min potatisgratäng & fläskkotletter, med persiljesmör & mitt hemgjorda vitlökssmör :-P Fick komplimanger för potatisgratängen, det känns ju alltid bra :-D Till efterrätt blev de glass med strössel och kola-/chokladsås *mums* Efter middagen så spelade vi kort.. Dem va kvar till straxt innan 22 så de blev ingen sen kväll, men trevligt var det :-D

I lördags em så var lillebror här med nya tjejen, jätte trevlig tös från Örebro :-D
Bjuder på en bild på turtur duvorna ;-)



Sen kom Johan & evelina förbi en snabb sväng :-)

På kvällen kom Aldén & Johanna hit, dem va barnfria, vi käka tacos & hade de trevligt :-D Dem åkte hem vid halv ett, för Johanna var tvungen att vara hemma senast 1 för att ge Linnéa mat ;-) 

Igår så åkte Jonas iväg med Aldén. Så då kom Johanna hem till mig o umgicks, alltid lika trevligt :-)

Idag var vi först i kimstad & fika, sen åkte Jonas iväg med Aldén till Sthlm för att hämta nåt till hans bil :-P
Mammis & pappis kom hit vid halv sex på en fika:-) Så fick Wille en Blixten McQueen tröja av dem, han blev super glad :-) Jonas kom hem vid åtta, sen åt vi mat & kolla på tv.. Nu ser han på 2 1/2 män medan jag skriver av mig :-P

Imorgon ska jag jobba en sväng och så kommer Johanna & Linnéa hit på en fika, wiihuu :-D

På onsdag ska vi träffa Tobbe, Linda & Melle :-D

Nehe nu ska jag ut o ta ett bloss, svara på Johannas sms o sen hoppa in i duschen.......

Ha de bäst så hörs vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en trevlig vecka framför er :) gött med lite jobb :) puss putting

2009-11-24 @ 10:57:36
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0