De va en upplevelse....

Igår åkte jag till linköping för att hämta Johanna, min putting, vi hade en rolig upplevelse på vägen till Norrköping.... Soppalampan lös när jag tog bilen från parkeringen så jag stanna på jet o tanka i för 60 kr.. Då sluta lampan lysa, så börja den lysa igen när jag var vid Tekniska verken så prata jag med Jonas & fråga om jag skulle ta mig in till Norrk igen: Ja de e lugnt sa han.. Är de säkert?? Ja du tar dig definitivt till stan igen, de e lugna puckar.. Okej vad bra tänkte jag då slipper jag & Johanna stanna, bara direkt hem för att börja med maten:-D
Men ikke, när jag o Johanna satt där i godan ro på motorvägen så började motorn hacka, OHHH NOOOOOO. Kolla mig omkring o såg skylten "Skärblacka 400m", tänkte att jaha då blir de att ringa nån som kan komma o hjälpa oss för vi kommer bli stående på motorvägen :'( Men jag la i friläge o tänkte att få se hur långt jag kommer med farten vi har uppe.. Vi åkte på vägrenen o tog av vid blacka av avfarten & då blir de ju nerförsbacke och som tur va så kom det inga bilar på "blackavägen" så jag behövde inte stanna.. Så bokstavligen rullade vi in på OKQ8 & stannade vid en pump..........
HAHA VOLVO=JAG RULLAR PÅ LATIN!!!!!!!:-D De va en upplevelse jag aldrig kommer glömma:-P

Sen väl inne i stan så klippte Johanna mig, sen åt vi mat & efter maten så gjorde hon slingor i mitt hår :-D Så nu har jag ny "hårfärg" igen ;-) Blev riktigt nöjd faktiskt, se bild nedan.. Puttingen åkte hem vid typ 23, hade en trevlig kväll, hoppas vi ses snart igen<3



Idag blev det en sväng till "stan", Jonas var tvungen att hälsa på AF(USCH, är glad att jag slipper dem för tillfället). Så vi gick till vilbergen(gick förbi Jonas mormor för att få en 100-lapp) för att ta bussen(117)... Gick av vid knäppingsborgsgatan och gick bort till AF. Efter AF gick vi upp till city för att handla ett par saker på ica. Sen gick vi ner till busshållplatsen bakom filmstaden & tog 117 tillbaka till vilbergen. Så gick vi till Jonas mormor & morfar o tog en fika innan vi gick hem :-)


Sen kom Johanna & Aldén & självklart lilla Linnéa hit på en fika:-) Trevligt trevligt:-)
Så bestämde vi att dem ska komma hit på lördag & äta tacos med oss, riktigt nice :-D
De är alltid så trevligt när dem kommer hit, nu har vi ju börjat umgås lite mera, tycker jag är riktigt riktig roligt :-D Har alltid så kul ihop...

Mamma ringde förut o fråga ifall jag kanske kunde jobba på torsdag:-) Jag ska träffa Linda & Melle då så jag hoppas jag jag ska jobba på fm isf :-S





                                                             Snygga slingorna!!
                                         


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah men gud jag hade tametusan glömt bort våran skräckupplevelse:D hahah så kul att vi rulla in!:D

Snygg du e putting :) Kul med lite jobb på torsdag :)

2009-11-17 @ 22:29:05
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja hur kunde jag glömma :O!?! hehe..

Ja det hoppas jag med, Precis för långt mellanrum innan vi ses. Får styra upp nått snart igen :)

Pusspuss, älskar dig med putting <3

2009-11-18 @ 09:02:55
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: vanja

hej. kul att du har en blogg. alltid roligt att läsa andras ju. jag har oxå en om du vill kika. ha det gott!

2009-11-18 @ 11:21:02
URL: http://kakorochbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0