Umgänge

Jag & Melissa mötte Johanna & Linnéa efter vi hade kollat på lägenheten, så följde vi med dem till Colorama o hjälpte Johanna att välja färg till Linnéas rum i deras lägenhet:-) Färgen heter kärleksört, den va jätte fin :-)
Sen åkte vi hem till mig & fikade.. Prata en väldans massa, får ju passa på när inte karlarna är med :-P Jonas & Aldén var i garaget(dem hade me Wille).. Vid åtta kom dem hem & hade med sig middagen :-P Aldén bjöd allihop på pizza, mums *TACK så mycket*..
Sen umgicks vi & såg på desperate housewives, sen åkte dem hem vid halv elva :-D



Idag skulle vi ha varit med Linda, Tobbe & Melle, men hon skrev förut att dem inte kunde ses :-(
Så nu har vi INGET att göra idag.... Jonas åkte iväg med Aldén vid ett så han borde väl komma hem snart, hoppas jag iaf...... ÄR UTTRÅKAD och vill hitta på nåt!!!!!!!


Nehe nu sak jag ta o hämta posten :-P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mums med pizza :) Vi hörs ikväll putting, vill höra om lägenheten ju, såg najs ut på inlägget nedanför. Gött med uteplats :)

2009-11-25 @ 16:30:09
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Dags för en uppdatering va ;) hihih

2009-12-08 @ 11:43:12
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0