Time flies

Tänk vad fort tiden går, imorgon så blir Melissa 2 månader,
känns som att det var igår jag höll henne i mina armar första gången...
Längtar tills 7:e november då vår lilla tös ska döpas.. Blir i Kimstad kyrka :-)


Hon växer så det knakar...

                                  
                          Pytteliten                              Knubbig
                         Drygt två timmar ung!                         Nästan 2 månader gammal..



Jag har inte kunnat sova inatt för jag har haft ont i örat(de blev nyligen bättre, givetvis när de inte ens är någon idé att somna)..
Jag passade på att uppdatera "Melissas sida":  http://www.infoom.se/mysite/index.php?user=7757


Vid sju kom jag på att jag måste ringa skolan o meddela att Wille inte kommer eftersom att han är sjuk.
Så jag ringde vid halv åtta. När hon svara så sa jag som vanligt mitt namn o att de gällde William Nord i förskoleklassen och sen när jag sa att han inte kommer för han är sjuk så blev det helt tyst i luren....
Efter ett par(för mig lååånga) sekunder så säger hon: Men han ska väl inte vara i skolan idag ändå?,
det är ju lov den här veckan?!..... Varpå jag säger: Ja just det, tack då och sen lägger på...
De va sååå pinsamt, jag menar, hur kunde jag glömma att han har lov????, tänk om jag hade skickat iväg han till skolan... Hahahahaha att vara senil vid 24-års ålder det bådar inte gott för framtiden!!!!!

Nehe nu ska jag ta o göra frukost till Wille:-)
Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad fort tiden går somsagt, saknar er! Snart ses vi:)



Hehe minnet är bra men kort som man brukar säga :) somsagt tur du inte skickat iväg han, hehe!

Pussis

2009-10-26 @ 17:47:20
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0