Wille till pappa

Nu sitter jag o smälter frukosten, ska snart göra mig i ordning för att åka..

Vi ska skjutsa upp Wille till Magnus, så ska han va där tills på söndag :-D
Han har inte gjort annat än att tjata om sin pappa de senaste dagarna, han saknar honom massor!

Imorgon så ska Melissa till hos farmor & farfar o stanna tills på lördag, ska bli skönt att vara helt barnlediga..
På fredag ska vi ju ut o bowla med några kompisar, de ska bli kanon, hoppas det blir lika skoj som förra året..

Nehe nu ska jag ta o göra iordning mig o Melissa(Wille är förstås redan färdig o väntar:-P) så vi kommer iväg :-)

Hej hopp!

                      Wille & Magnus! (Snacka om pappa upp i dan)

Kommentarer
Postat av: Frida

uppdateras väldigt dåligt här tycker ja :P

2009-11-04 @ 16:58:39
URL: http://friedtjuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0