Promenad:-O

Jag har nyligen kommit hem, har varit och skjutsat mamma till tåget, så nu får jag åka lyxbil tills imorgon kväll:-D

Igår va vi ute i kimstad hela em, blev fika & mat(pomme & hamburgare m bröd *mums*)..
Jag & Jonas gick en promenad på 45 minuter med Lizzie i vagnen, det kändes som vi gick hela Kimstad runt, hade Jonas sprungit iväg från mig så hade jag inte hittat hem ;-)
Det var skönt att gå, måste försöka att inte vara så lata o ta bilen överallt det blir man ju inte smal & smärt av..
Vill ju bli av med "gravidkilona" snarast, inte att de ska ta 5 år som det gjorde efter att jag fått Wille:-O
Hatar att magen hänger och putar(ja de är faktiskt möjligt), så så fort jag får(ca 4 veckor efter snittet) så ska jag börja göra sit ups :-) Känner mig helt handikappad eftersom jag inte får lyfta tungt, eller jag får egentligen inte lyfta mer än Melissas vikt(2,5 kg), så det är ju inte mkt jag får göra.. Ända fördelen är att jag inte kan tvätta lr dammsuga :-P Nackdelen är att Jonas gnäller över att jag inte gör nånting här hemma(Det är alltid jag som diskar men det räknas visst inte)....

Nehe nu börjar lilltösen vakna till så det är bäst att gå o göra mat, innan hon kommer på att hon är jätte hungrig och börjar skrika o väcka hela huset...


                           Så här ser man ut om man tycker maten dröjer för länge:


Kommentarer
Postat av: Johanna

låter härligt med en promenad:) Vi måste ses snart, saknar er! Roliga planer för helgen =)?

pusskram

2009-09-10 @ 08:07:47
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0