Shopping!

Var på stan med Johanna igår(tack putting det var supertrevligt:-D) och shoppade järnet..
Gjorde av med 525kr på Gina Tricot(Tack svärmor för presentkortet) & 605kr på New Yorker(Tack mormor för födelsedagspengarna), fick väldigt mycket för pengarna:-D
På Gina blev det 2 par tights, en kjol & 2 lååånga linnen.. På New Yorker blev det ett par "mysbyxor" & typ 4 toppar.. När jag får pengar ska jag nog åka tillbaka NY o köpa en långärmad tröja som jag blev kär i men pengarna räckte inte:-P

Så igår kväll rensade jag garderoben, blev 2 papperspåsar & en plastpåse smockfulla med kläder, sen har jag ju 2 papperspåsar fulla sen jag rensade i våras:-P Så så fort jag orkar ska dem iväg till myrorna.

Jonas har feber & ont i öronen plus att stackarn va hos tandläkaren förut o fick en visdomstand utdragen*aj aj aj*
Tycker faktiskt synd om honom, det gör han själv oxå:-P
Han ringde precis tandis för han fick värsta frossan förut & kräktes blod, så jag ska åka o hämta ut pencillin recept hos tandläkaren..

Blir väl en lugn hemmakväll..

Nehe bäst att åka då, så han inte får dåndimpen...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt med en massa shopping :)och tack själv för en trevlig dag:) Får vi göra om nån dag tycker jag:)



Pusssis putting

2009-09-23 @ 19:28:51
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0