Lördag, söndag & söndag!

Hade en super kul kväll i lördags :-D Saknade min putting men de får bli en annan gång..
Haha det är ju ingen riktig fest om ingen däckar, så de fick Tobbe stå för den här gången ;) Dem sista gästerna gick hem vid 2, så de var alldeles lagom :) Linda & Tobbe sov kvar, så blev en trevlig frukost med kexet o snuttefilten igår ;)

Vi åkte ut skapligt till kimstad o hämtade barnen, så skjutsade vi Wille till ektorp, han skulle sova hos Alexander. Ska hämta honom ikväll... Igårkväll så hade jag & mitt hjärta grilldebut o invigde vår altan(ja vi åt ute), de va lite kallt men mysigt :) Sen på kvällen såg vi på film o myste, en mkt trevlig söndag...

Idag har vi inget planerat få se vad dagen bjuder på, ja förutom SNÖ då.. Jävla skitväder, trodde inte mina ögon när jag kolla ut imorse!!!!!!!!!!!!!!

Jaha o så några bilder då:

Blev mkt kärlek under kvällen ;)
 Some man love by Rikard & Aldén
 Jag och mitt hjärta ♥♥
 Rikard & Sandra ♥♥
 Kexet & snuttefilten ♥♥
 Some women love by me and my kex ♥♥
(8) I kissed a girl and I liked it (8)


 Startat grillen :-)
 O så var de färdigt *MUMS*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: vet inte riktigt hur jag känner, är väl samma!

Ja vi måste ses snart putting :)

<3

2010-04-06 @ 10:29:11
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0