....

Vi var på 80-års kalas igår, var trevligt.. Träffa massa släktingar till Jonas som man inte träffat förut :-)
Tyvärr så mådde jag inget bra så vi åkte hem vid 18...

Det kändes som om huvudet skulle explodera pga mina sprängfyllda bihålor..
Gick o la mig straxt efter elva, hade tänkt lägga mig mkt tidigare men blev inte så, TACK så mkt!

Imorse mådde jag bättre, kändes bara som om näsan skulle trilla av pga allt tungt snor i den :-P
Bråkade med Jonas, han förstår inte varför jag är arg, KARLAR *grrrrrrrrrrrrr*

Nu sitter jag o väntar på att BFF ska höra av sig..
Funderar på att ta barnen o åka ut till henne så jag får ventilera mina aggressioner med nån som inte blir arg...

Nehe nu ringde puttingen så måste avsluta... Forts följer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0