Mockarutor!

Har varit i Kimstad idag(lr rättare sagt igår) o hämtat Melissa så åt vi middag hos svärpäronen..
Grönsaker, potatis, sås & stek.. Japp mina damer & herrar JAG åt stek o hör o häpna det var faktiskt gott:-D
Efter vi hade varit i Kimstad så skjutsa jag bara hem Jonas & Melissa o åkte vidare till Ybå till ♥BFF:n♥ :-D
De var mening att de bara skulle bli en snabbvisit, men som vanligt så satt vi o babbla så jag glömde bort klockan ;-P Vid åtta så sa Aldén att han skulle baka mockarutor så då var jag ju bara tvungen att stanna :-P MUMS, de e ju sååå gott...
Sen tickade klockan på medans vi satt o snacka o åt mockarutor, Jonas ringde vid tolv o undra när jag skulle komma hem för han tänkte gå o lägga sig då så han undra om jag kunde mata Melissa när jag kom hem...
Sen när jag kom hem vid straxt efter halv ett så hittade jag dem båda i sängen då hade han redan matat henne, men jag var inte trött så jag satte mig vid datorn....
Nu ca 1,5 timme senare sitter jag fortf kvar för jag hitta en skön snubbe o chatta med :-P

Bjuder på en bild på mina älsklingar så som dem låg när jag kom hem ♥

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

nemen Malin, stek :p framsteg!

mummmmms vad sugen jag blev på Mockarutor då..

2010-02-08 @ 13:42:14
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0