Student!

Idag ska vi kolla när Jonas lillebror Jeppe springer ut, sen blir de ut till kimstad o fira med god mat o tårta ;)
Blir en stressig fm, just nu sitter jag o väntar på Jonas & Wille som är iväg o pumpar däcken på Willes cykel :)
Vid 10-11 så kommer Jonas farmor & farfar hit på en fika. Sen när dem åkt så ska jag ut till Kimstad så puttingen kan fixa mitt hår, sen tillbaka hem igen så vi hinner ner till Jeppes skola innan 14 när dem springer ut :)

Igår va vi ju på Willes skolavslutning, fy satan va de regna inte roligt alls... Vi såg ut som dränkta katter när vi gick därifrån.. Efteråt åkte vi o min mor ner till maxi för att köpa Wille cykel(de va en överraskning) han blev jätte glad... TACK MORMOR!! Så köpte mamma en gräddtårta med jordgubbar oxå, eftersom de e tradition efter skolavslutning att man äter det :) Så har jag & jocke alltid haft de :-D

Nehe nu ska jag ta o göra mig lite iordning så jag är klar när farmor & farfar kommer :)

PO! ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Taack putting :) Hoppas ni överlevernatten efter skräckfilm igår, eller hoppade ni det? :)pusss<3

2010-06-12 @ 09:38:21
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0