Update

Ja de är ju ett par stycken som klagat på att det är dålig uppdatering här, så jag får väl försöka bättre mig.. Nu kommer iaf ett OTROLIGT intressant inlägg :P

I lördags va Johanna, Aldén & Linnéa här, ja o Torbjörn förstås ♥♥ Då grilla vi o hade de trevligt :) På kvällen så drog Jonas & Aldén till MoM, så då blev de tjejkväll :P Massa prat om allt o ingenting, Johanna & Linnéa åkte hem vid halv tolv så då satte jag mig o scrapbooka tills Jonas kom hem vid halv två :P
Mitt album blir såå fint :)

I söndags va jag o mamma på ikea, hon shoppade loss o jag handlade lite små bra att ha grejer:P
Där hitta jag en astuff "fotoram" som jag vill ha :) Ska köpa när jag är på ikea nästa gång :)
Efter ikea så följde jag me mamma hem o Jonas o barnen kom dit.. Så gjorde vi raggmunk, jag åt så jag fick ont i magen de e ju så mumsigt :)

I måndags va vi ute i kimstad en sväng o sen på kvällen kom tant Frida o farbror Björn hit :D

Igår va jag på polisen o fixa mitt leg, äntligen :P Sen mötte vi svärmor & puttingen på maxi, jag fick en present från Gina Tricot, blev förvanad & JÄTTE glad.... Puttingen valde den o svärmor betala, TACK TACK TACK!!!
Ett par svarta "piratleggins" och en rosa volang klänning, jättefint, de ska jag ha imorgon på Jeppes student :D
De finns ju flera sätt att tolka presenten på, antingen tycker dem att alla mina kläder är fula o ville inte skämmas för mig på studenten lr så var de som puttingen sa att jag har ju aldrig råd att köpa kläder till mig själv så dem tyckte att jag behövde den ;-)

Idag kl 18 är de Wille-vikings skolavslutning, sen efter sommarlovet så börjar han ETTAN!!!! GUD va stor han blivit, tiden går sjukt fort.....

Nu ska jag ta mig en macka o sen kanske fixa med våran gigantiska hög med ren tvätt :P

PO!!!! ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Snälla dom e! :) inte alla som har sådan tur :P

2010-06-09 @ 12:04:08
URL: http://fridapahlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0