Finspång

Ja igår va jag o barnen i Finspång hos Susanne & Fredrik(men fredrik jobbade) så de va bara Susanne o deras sötnos Alexander hemma:)
Wille & Alexander(2 år) lekte jätte bra :) Han hade ju massa saker som Wille tyckte va roliga :)
Så fikade vi med hemmabakade bullar & chokladbollar, mumsigt :) När vi skulle åka hem efter 4,5 timme med prat & Susanne fick en hel del bebisgos, då fick Wille massa kramar av Alexander o jag me.. gullungen :D
Så fråga Susanne Alexander om bebisen(lr besisen som Alex sa) skulle stanna kvar där med dem, men då svara Alex: - NEJ, Wille!!!! Hahaha...

När vi kom hem så var maten färdig, Jonas hade varit så duktig o stekt pannkakor:) Så de fick Wille med sig som matsäck idag, för dem ska till kolmården med skolan :) Och Jonas fick matlåda o jag fick några som jag kan äta sen.. Kalla pannkakor med socker *mumsigt*
Sen kom Frida & Björn förbi en sväng oxå..

Nu kom Frida preics :) Hon ska vara barnvakt till Melissa medan jag åker iväg ett tag.. Väldigt snällt :)

Nu ska jag kasta i mig lite frukost innan jag ska åka.....

Bjuder på en bild på sötaste Alex & Melissa ;)

 PUSSS!!!!

Och så en på Alex o mamma Susanne....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en helmysig dag i finspång:) Mums jag ska steka pannkakor idag,blev inga igår den lilla ingrediensen MJÖLK fattades:/ men nu så.



Vill oxå till kolmården:P heheh

2010-05-20 @ 10:59:54
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Frida

kanske vi kan åka tillsammans till finspång nästa gång? Tant Frida får leka med barnen så får ni vuxna fika ;) höhö

2010-05-20 @ 11:08:59
URL: http://fridapahlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0