Duktig, lite iaf

Solen skiner från en underbart blå himmel :-D Bara väntar på att de ska bli sol på vår altan *skönt*
Började köra tvättmaskin kl 8 imorse, nu är 3:e maskinen igång. Drog även igång diskmaskin så den är snart klar så jag kan plocka in i skåpet... gud va jag är duktig alltså :-)
Skulle behöva dammsuga oxå men orkar inte :P

Igår va mamma här o laga mat till oss, som jag har längtat: Ris, frukostkorv & tomatsås *mums* :-D
Idag tror jag att jag ska göra isterband & dillstuvad potatis, oxå very mumsigt..

Nu sitter jag o väntar på att Frida & Evelina ska komma hit, wieee sällskap :-)
Är sååå tråkigt att sitta själv o glo, eller inte helt ensam Melissa är ju hemma med mig men de e inte riktigt samma sak ;)

Nu ska jag ta o gå ut o förpesta mig lite, men bjuder först på en bild av min otroligt smarta dotter*sarkasmen flödar* :P


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, men älsklingen då har hon fastnat under sin upptäcksfärd ?pusspusspuss

2010-05-11 @ 11:47:07
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0