Skojsans!!!!!

Igår va Denise & Joel o hundarna här, vi spela spel/kort och fikade :D Jag hade gjort min berömda paj, med smör som inte ärsmör, hahaha...
Vi hade jätte trevligt, har nog inte skrattat så mkt på riktigt länge!!!
LOVE ♥♥
ICY ♥♥
TUFFE ♥♥

Idag blir de reptilmässan, Denise fråga om vi ville följa me henne dit, så klart vi vill :P jag har alltid velat gå på den så blev överlycklig när jag fick reda på att den va o jag kan gå :D
Den börjar klockan 12, så ska snart äta frukost(finns lite paj & vaniljsås kvar så de tänkte jag ta till frukost, gu va nyttigt av mig:P) o duscha:)

Sen i em så ska vi till min kära mor o fika :) Vad som händer ikväll är oklart, jag skulle vilja åka till min kära moster i Linghem, får se vad Jonas säger om de förslaget ;)

Nu mot köket & paj! *mums*

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha bilden på tuffe!

2011-02-09 @ 17:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0