Snart är det över!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag var jag hos tandläkaren för näst sista gången!!!
Ska dit nästa torsdag o dra ut en tand sen är jag FÄRDIG!!!! JIIIIPPIIIEEEEEEEE, no more pain :P

Längtar tills nästa lördag då det är Maskerad med western tema hos min moster & hennes karl:D
Svärpäronen ska vara barnvakt medan jag o Jonas roar oss och häver i oss av min mosters superba mat ;)

På em är ju även Theos dop, har redan köpt presenten :-D

Varför är man alltid som mest hungrig när man inte kan äta?!??!!?! :/

Kommentarer
Postat av: johanna

Sköööönt med näst sista besöket :)



Vi måste få in en dejt snart putting<3

2010-11-10 @ 20:58:53
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0