Jahopp!!

Över tre veckor med sjuklingar! Först virus hos wille o mig i en vecka, sen Melissa 1,5 vecka och Jonas insjukna då oxå han är på bättringsvägen nu. Förra veckan fick Wille nån magbacill som höll i sig ett par dar, sen igår fick jag o Jonas en släng av det oxå men de blev bara över dan. Idag fick jag hämta hem Melissa från dagis för att hon kissa med stjärten(jonas uttryck), även om hon är bättre tills imorgon så får hon inte gå till dagis så jag lr Jonas måste vara hemma med henne lr jag ta med henne till skolan. Vilket är då bäst: att jonas är hemma och inte får forts arbete bara för att han är hemma för mkt lr att jag är hemma och missar mera i skolan och inte klarar mina kurser?! Jag är så jävla trött på alla diverse sjukdomar, när ska allt återgå till det normala?!?! så där ja, skönt att få skriva av sig lite. Nu försöka sova så jag orkar upp imorgon när alarmet ringer! PO!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaha Twilligt är bra. :) Rikitgt bra. :) Men för mig är de verkligen Gröna milen. :D

2011-03-03 @ 10:39:28
URL: http://evelinapahlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0