...

Har äntligen fått ett hörnskrivbord som jag har velat ha hur länge som helst.. Så de gamla skrivbordet får Wille till sitt rum :P Höll på typ 2 timmar igårkväll o skruva ihop de nya, men jag klara de helt själv, Jonas hjälpte mig bara att lyfta upp överdelen på underdelen :P Har bytt ut vår skeva stol som Jonas satt sönder, så nu har vi en ny skön stol :D Den får inte Jonas sitta i, HAHA! Nu sitter jag o väntar på att Jonas ska ringa för då ska vi åka o hämta min mamma för att åka till min mormor o äta mat :D Och kanske blir de lite kortspel! Imorgon ska vi äta middag hos mamma, sen på kvällen blir vi halvt barnlediga då Wille ska sova över där :D Nehe gå ut nu då! :) PO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0