Fredag igen då!

Veckorna bara flyger förbi! Jag slutade höstterminen den 17e december o då tyckte jag usch va ska jag göra en månad tills VT börjar, men nu är de bara 1 vecka kvar så har gått hur fort som helst! Jag längtar till skolan börjar så man får nåt att göra på dagarna igen, har blivit helt förslappad nu ju :P Fick ju brevet om att jag kommit in dan innan julafton, så skönt o slippa gå o tänka på de hela julhelgen! På måndag ska jag till skolan o registrera mig. Ska läsa Engelska B, Matematik B, Svenska B, Psykologi A & Företagsekonomi A+B, så kommer nog bli en tuff termin.. Sorgligt oxå att jag & min tant endast har psykologi ihop! Wille börjar skolan på måndag, tror han ser fram emot de o träffa alla kompisar igen! Melissa börjar dagis på tisdag, tror vi iaf ska ringa på måndag o kolla upp de.. Vi ska snart göra oss i ordning för att åka ner o äta middag hos mamma :) Jocke skulle komma dit oxå :D Sen när vi har ätit o umgåtts lite så ska vi åka ut till Kimstad o lämna Melissa så vi blir helt barnlediga :) Wille ska sova hos mamma, han börja tjata om när vi skulle åka redan imorse :P Nehe ta o göra lite nytta innan vi ska åka :D PO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0