jag ska bara..

Jonas gick o la sig redan vid nio, då satte jag mig vid datorn. Tänkte att jag bara skulle sitta en liten stund, men vid halv tio kom jag på att jag kunde ju påbörja arbetet med min swot-analys(uppgift i FEKB) som ska vara inlämnad på fredag. Vid halv elva hade jag fått upp ett skrivflyt men tänkte att jag vill komma i säng skapligt så "jag ska bara skriva klart den här meningen så kan jag fortsätta imorgon".. Nu är klockan halv två och jag har precis lagt mig i sängen. Jag är visserligen färdig med analysen men jag kommer va halvt död när mitt alarm ringer kl 7 imorgon bitti.... Hur kommer det sig att så fort klockan är efter nio och jag slår mig ner för att bara kolla på lr påbörja en uppgift så får jag nån slags idérush och kommer inte i säng förrän 3-4 timmar senare:-o Nehe nu känns ögonlocken tunga så bäst att sova! PO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0