Mat mitt i natta

När vi för en gångs skull är trötta, o kommer i säng tidigt(straxt innan 22), då ska givetvis nåt annat göra så man lik förbannat kommer vara dötrött när alarmet ringer:-/ Melissa vakna o grät vid halv tolv så jonas gick in till henne, bytte blöja och la ner henne igen utan att hon protestera. Sen hinner vi precis somna till innan hon börja gråta och väcker oss igen. Jonas gick ner och gjorde välling som hon fick ligga o äta i vår säng. När hon ätit färdigt gick jag in o la henne i sin säng igen och de tog ca 3 minuter så sov hon. Men jag som blivit störd i min skönhetssömn 2 ggr kan inte somna om, tji fick jag för att jag va duktig och la mig tidigt:-S Jag behöver ju min skönhetssömn så nu ska jag försöka sova igen. Kan ju annars räkna får lr nåt annat skoj, ajja PO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0