Nervös!!!!!

I måndags kväll sökte jag ett jobb som engelsktalande Ekonomiassistent(på heltid, ett uppdrag på minst 2 år med start omgående) "hos Poolia", i tisdags morse ringde hon o ville att vi skulle ses. Va där kl 14, hon bad mig skriva om mitt CV till engelska så hon kunde skicka det till företaget där tjänsten är, hon informerade också om deras klädkod. När hon skickat de mailade hon o talade om att hon förmodligen skulle ha ett svar på om företaget vill träffa mig i slutet av veckan.
Hon ringde imorse o bad mig skriva en "lista"(på engelska) om vilka arbetsuppgifter jag hade på Omsorgsgruppen. När hon fått de skrev hon att de såg jätte bra ut, jag frågade om hon trodde att vi skulle få svar idag, de trodde hon inte.. Hon ringde vid halv tre i eftermiddags o sa att chefen på företaget vill träffa mig klockan 15 imorgon...
Då jag inte ens äger en kavaj så blev de en sväng till maxi för att handla en outfit som passar deras klädkod(blus, fin byxor & kavaj) ;)
Är skitnervös, men hon på poolia lät väldigt positiv... Så bara göra mitt bästa o hoppas det räcker!
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPAS, jag kommer så jävla besviken om jag inte får jobbet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0