Jobba

Jaha då va halva första arbetsveckan avklarad:-) Efter första dan kunde jag knappt stå rakt för ryggen o ljumskarna värkte som f-n, men igår fick jag en stol så jag skulle slippa stå upp hela dan o då värkte inte ryggen lika farligt :-) Men idag har jag haft ont i knäna för att jag suttit för mkt:-P Imorgon ska jag försöka variera mellan att sitta o stå så kanske jag slipper värk;-) Fick en bild från Magnus idag på Wille som kör sin nya cross.. Pappan var väldigt stolt över hur duktig hans son är och hur fort han lär sig :-) Lite skillnad på 50kubik automat och 150kubik med växlar;-) Nu ska jag sova så jag orkar upp kl 5:30 när klockan ringer :-/ Mammas lilla pojke är inte så liten längre <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0