Sista jobbveckan..

I fredags grillade vi med Cathy och David, Jonas söp ner David :-P Igår va vi uppe i Krokek och lekte hela em/kvällen :-D Idag åkte vi upp till Krokek igen för att hämta min laddare som jag glömde igår, tror ni jag fick med mig den hem då?! Nae senildement som man är så glömde jag den igen :-P Denna vecka är sista veckan på jobbet, de två första veckorna gick fort o de lär den här oxå göra.. Har roligt på jobbet nu, men de beror enbart på min "bandkollega" utan honom hade nog varenda sekund släpat fram plus att rasterna hade varit väldigt tråkiga:-) Ska bli skönt att sluta, samtidigt som det känns bra att göra nåt på dagarna och dra in lite pengar ;-) Nehe ta o sova nu då så jag orkar upp när alarmet ringer:-) Men först bjuda på en bild från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0