Söndag igen

Sista jobbveckan gick i ett nafs fram till fredagen, som va den tråkigaste jobbdan jag varit med om.. Fick inte jobba med min "bandkollega" då utan fick stå med en ny tjej som jag skulle lära hur de funka, hon sa väl ungefär 7 meningar på hela dan, så jag kunde lika gärna ha stått själv... Men dagen blev bättre efter jobbet iaf, då kom Linda till oss o jag hjälpte henne att sy en grej:-) Igår va vi i Krokek en sväng o fick äntligen med min laddare hem:-P Idag va jag o Jonas ute i skogen o plocka svamp, blev väl 1,5-2 liter sen fick vi svärfars 10l så det tog ca 2 timmar av kvällen att rensa den:-O Men nu har vi 850g svamp i frysen :-P Nu ska jag nanna kudde så jag orkar upp imorgon när minimonstret vaknar:-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0